Registrering af timer og udlæg
Den enkelte medarbejder har adgang til sin egen individuelle timeseddel, hvor han/hun kan se og registrere sit forbrug af timer og udlæg på de projekter/sager, som vedkommende har arbejdet på. Systemet håndterer forbrugsregistrering mod både interne og eksterne projekter, fordi Dynamics NAV selv holder styr på, om den enkelte transaktion kan viderefaktureres eller ej.
Derudover kan systemet ved simpel opsætning håndtere flexregulering automatisk i forhold til medarbejderens normtid. Systemet kan også holde styr på medarbejderens ferieregnskab (både ferie og feriefridage). Din medarbejder har også mulighed for at registrere rejseudgifter (km-godtgørelse, parkering, brobillet m.m.) samt andre former for udlæg. Tidsregistreringen kan konfigureres til daglig, ugentlig eller månedlig indtastning, og den håndterer også sags- eller
projektspecifikke priser, som er sat op i Dynamics NAV.
projektspecifikke priser, som er sat op i Dynamics NAV.
